4 november 2012

i know that you always will be there

Hej!
O javet. Ja e jävla tråkig som int har bloggat nu sen gud vet när. Men joo tänkt nu endå berätta om mitt veckoslut. Int för att det e så hemskt myky att berätta om men anyway så på fredag flytta vi då o sen senare kom Madde till mig då o så var vi nu på kaffe o for sen till Tumppi en sväng o se va dit var fö meno o kom sen hem nångång lite före 1 kanske? 
 
Igår laga ja nu mitt rum färdigt o var sen i stan med alla världens mänskor o for sen o se på Skyfall med Iva, Olle, Jontte o Dena o sjukt bra var den no! Kom sen hem där vid 12. 
Idag kom pappa o söka mig o så var jag nu hemma o bara ta det lugnt till nångång 19. For sen till coffee house med Linda o fick igen talat med henne. Skönt. Kom sen hem o har nu int gjort så myky annat än städa klädskåpe o ska nu ännu läsa lite bjolla sen o tuti. 
 
Får sii nä ja nästa gång bloggar visklit när jag som sakt int äger en dator just nu. 
Men sköt om er!

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar