12 februari 2013

i'm just afraid, that's all

Hej!
Äää orkar int vara sjuk mera. Eller sjuk o sjuk men öroninflomationen dödar mig ialf.. fyfan. Operation om snart mindre än en månad o borde bli helt frisk tills dess.. får nu si.
Iallafall så blev jag hemma idag igen pga. örona o har nu bara sovit heladagen o kom nu just hit till mamma o hämta några saker o ska nu ta en titt upp till famo o sir hur hon mår. Har spordag imoron i skolan så sku nu väl måsta dra mig dit o skida slalom. Hmpf.
E iallafall skittrött fast jag sovit först en 10h natt + 2-3h på dagen men kommer endå säkert somna tidigt idag. 
Nu ska jag iväg men sätter in några bilder från veckoslutet.
 



OMGOMGOMG !!!!!!! ♥




haha jag som brunetti :') like or dislike?

//soffie.

2 kommentarer:

  1. like!! du sku passa me brunt hår :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha tack! ha no fundera på ti färga, men int rigi ännu :')

      Radera