23 september 2013

that's the problem with being the strong one, no one offers you a hand

Hej!
Borde inte aalls sitta här o skriva nu men jag brukar nu alltid få skrivlust när jag egentligen borde göra nånting helt annat. Just nu borde jag stressläsa till engelskan imorgon men gör ju förstås inte det. 
Annors så hade jag en helt vanlig skoldag idag. Slutade halv tre o var sen med Madde en stund. Kom sen hem o läsa, äta o for sen ut en stund. 

Provveckan startar då imorgon o får nu se hur det går.. :-D har just nu sån känsla av att jag är i helt fel skola, men får nu se hur det kommer o gå. Har ännu efter provet imorgon cooper-test o sen far jag säkert direkt hem o börja läsa på psykologin.

söta Matilda

pupu

jeee

Sofie älskar måndagar :)

Sov gott o wish me luck!

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar