22 april 2014

the answer is tequila

Hej!
Här har igen blivit tyst och mina dåliga ursäkter börjar ta slut nu :-D men iallafall så på fredag satt vi hos Olle i Jakarby o pratade med Josse, Madde och Iva, senare for vi ännu till Ludde en sväng. På lördag for vi till Madde och satt i baljan med flickorna o senare blev det fest i Nickby, och på söndag for vi iväg till Hanhi (som egentligen var helt onödigt). Så har jag haft några myycket roliga mopobilsresor från Tirmo-stan-stan-Tirmo med bror. Ätit påskmiddag både fredag och lördag med mammas släkt i Tirmo. Så lyckades jag bli sjuk igår så ligger hemma idag med mamma som också är sjuk. Men en rolig påsk har jag haft det här året, och jag ska försöka börja skriva oftare! 





no idea vad de där lila e :o



//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar