7 juli 2014

you needed a light so i set myself on fire

Hej!
Igen har det gått en vecka sen jag senast skrev.. men iallafall så träffade jag gudottern på tisdagen (istället för på måndagen som jag skrivit tidigare). For dit efter jobbet o var där hela kvällen. De e sinnessjukt hur snabbt ett barn växer! :o
Annors så gick veckan ut på att jobba och på torsdagen firade vi Ivas 17-årsdag hos henne med jättegod mat och bra sällskap. 
Sov fredag-lördag natten i Emsalö o senare på lördagen började vi grunda hos pappa med Josse, Kia o Olli och for sedan vidare till en fest i Mörskom. Kom närmare 3 tiden på natten tibaks till stan o tvinna nu där en go stund innan jag hitta hem till egen säng :-) men en rolig kväll/natt hade jag iallafall! 

Pappa hade födelsedag igår så det firades med dom närmaste hos oss med kaffekalas. Packade sen mina saker o körde ner hit till mamma. Ska bo här 1 hel månad o har nog lite blandade känslor om den saken men jag måst väl få det o funkka på något vis.

Idag har jag varit på jobb 8-16, träffat Josse och varit på länk o nuu blir de småningom tutidags för mig. Morondagens planer är jobb och Lurens på kvällen.






Ha de bra!

//soffie.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar