27 juni 2013

i never wanted to leave but you didn't give me a reason to hang on

Hej!
 
 And That's Who I Am
...and that's who I am.
...and that's who I am.
 
For igår efter jobbet o söka Kia o förde henne till Olli o så blev vi nu där en stund o hann tilome ta en tupplur.
 
learn from yesterday,live for today: ... and that
Prove them wrong
Výsledky obrázků Google pro http://nd03.jxs.cz/728/165/f2c122fd88_89311708_o2.jpg
 
Före jag körde hem for jag ännu via Josse en sväng. På vägen hem plockade jag upp Sandra o så kom hon ner till oss. Gjorde inget speciellt. Drack kaffe o pratade bara. Körde sen hem henne nångång efter nie o på vägen dit träffade vi Johanna.
 
and thats who i am | Tumblr
Tumblr
Tumblr
 
Mamma for med hennes pojkvän till Himos igår på morgonen så hade sen hela huset för mig själv igår kväll och kommer ha ikväll också, sköntsköntskönt. Gjorde inget extra igår. Såg några Gossip girl avsnitt o somnade sen lite över elva.
 
I love | via Tumblr
Love |
that's my little fact
 
Hade tidig väckning som vanligt idag o sitter på jobbet nu igen. Matpaus om 1h ungefär så ska väl då ta en sväng till Josse. Efter jobbet sku jag väl fara på teater (?) med kusinerna o min moster&mommo.
 
Tumblr
...and that's who I am.
...and that's who I am.
 
O veckoslutets planer ser också riktigt bra ut.
O fredag imoron (!!)
 
 Ha det bra!
 
//soffie.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar