4 juni 2013

if things are going good, enjoy it because it won't last forever

Hej!
Hit har varit tyst o jag har hunnit vara allt mellan jättejätteglad till jättejätte arg. Tänker inte börja rabbla upp allt vad jag nu hunnit göra såå bilder får förklara istället.






















Har ingen speciell förklaring (as always) varför jag inte bloggat. Ingen lust. Ingen tid. Ingen inspiration e det ända jag kan skylla på tror jag. 
Jag har hunnit göra massor under den här tiden som här har varit tyst. Det flesta visar bilderna förstås men jag var då alltså i Skolmusik som det här året var i Esbo, har spelat beerpong hos Ludde en kväll/natt, hittade min avslutningsklänning och gick ut grundskolan på lördag (!!), tappade ett veckoslut bort oss till Hesa med Josse o den kvällen spårade lite ut men vad kan man :Dd var o se Fast&furious 6an, var en kväll på 12km lång powerwalk med Josse, har varit med i skolans säbäturnering, har varit med niorna i Hesa en hel dag, o så firades det rejält i Vålax på lördag o mådde inte så bra på söndag och var idag en sväng till Hasselholmen med Doan o resten o sen senare for vi med Josse ner till ån o sitta.
Börjar först jobba om en vecka, alltså nästa måndag. Så det e skönt att ännu ha lite ledigt iallafall. 

Mycket e pågång just nu, så bloggningen kommer helt säkert lida. 

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar