31 oktober 2013

all that bullshit made me strong motherfucker

Hej!
Mycker händer just nu så mitt skrivande har blivit lite på sidan om. Satt hela gårdagskvällen o skrev på min modda uppsats som skulle vara inlämnad idag och idag när jag kom hem somnade jag först för lite över en timme o satt sen halva kvällen o skrev på mitt modda referat som ska vara inlämnat imorgon.
Måste slippa ut efter det så körde till Johanna en sväng. Ska nu hoppa in i duschen o sen sova. Veckoslut imorgoooon

Hitta annors ett lite onödigt collage som jag lagat från tiden då jag blev opererad och eftersom jag inte varit så hemskt aktiv att ta så mycket bilder så tänkte jag lägga upp det iställe. Jag kommer ihåg nu att jag tänkte då att "fan jag kommer aldrig bli bra igen". Men här lever jag nu, med någolunda normal hörsel o alla halsproblem är borta. Är egentligen så jävla tacksam för det. Nåja nu ska jag sluta skriva romaner.
Ha ett bra veckoslut :)


//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar