2 oktober 2013

you can't just make me different and then leave

Hej!
Igår när jag borde ha läst finska somnade jag som vanligt o vaknade 1 timme senare.. jag förstår inte hur jag alltid kan bli så jävla trött när jag borde måsta orka göra nånting vettigt, argh.
Anyway så for jag endå sen när jag vaknade till Sandra o satt där i nån timme. Körde sen hem o somnade direkt.
Musikprovet gick bra på tisdagen, fick en 10 men hade då finska provet idag som gick åt helvete, hade pianotimme som gick bra som tur o for efter det till Ikea med gumor + resten. Gick omkring där i nån timme o kom sen hemåt nångång 20 tiden. For sen ännu o söka min bil o träffa lite människor.

Ska nuu bli här hos gumor o sova då enda till fredagen så får vara mycket med gubarnet mitt, rolitrolit :)

igår före jag somnade

just nu

Ska ialf gå o sova nuu så att jag på någo sätt sku orka med skola och ny period imorgon.. så gunatt på er!

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar