1 januari 2014

happy new year

Hej!
Och gott nytt år till er alla fina läsare! Mitt nyår var både bra och dåligt, men alltid kan det ju inte lyckas. Men jag är endå själv nöjd sist och slutligen. Började bra iallafall. Var nere hos Madde i Vessö med flickorna + Kasi och bara "tog det lugnt", pratade och sådär. For till stan till 00.00 (fast i tid var vi ju inte). Var i stan en timme kanske och for sedan ner till Vålax där det hände en hel del. Var hemma 6 och somnade direkt.
Mamma väckte mig idag 14 när vi skulle och äta till mummu&mofa 16. Var där två timmar ungefär och var sedan ännu i stan en stund och träffade alla och pratade om gårdagen. Kom just hem och sitter nu här och storgråter för att jag måste tillbaks till skolan imoron, men om två dagar är det ju endå veckoslut så kanske jag klarar mig.
Ha det bra och jag hoppas ni alla får en bra start på 2014!




//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar