28 januari 2014

someday you won't remember this pain you thought would last forever

Hej!
Det första ja måste säga är väl hups.. :-D tiden har gått fortfort och allt händer precis NU så har verkligen inte hunnit. Ursäktaa ännu en gång.
Fredagen var totalt sippi och gjorde inget annat än var med Josse hela kvällen. Satt i Shell flera miljoner timmar, hade extra dåliga skämt och tappade bort oss i Hamars. Lördagen var nästan likadan bara att ja sovde hos pappa den natten. 
Gårdagen skulle gå åt att läsa på engelska, men det slutade som vanligt att jag somnade för en stund, läste, somnade för en stund, läste.. så till sist gav jag opp och stack ut istället.
Skrev engelska provet idag och före jag kom hem var jag via butiken. Har nu bara luggit hemma och sovit, sett på O.C, ätit och åt just upp mina sista blåbärsvåfflor som jag hade lagat åt mamma och mig.



Annars då? 
Teneriffa närmar sig och jag väntar såå! Vill bort från det här kalla skit vädret och skolan för den delen också. Avicii (och Josse) har räddat måånga av mina dagar än en gång. Provveckan är på gång och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag saknar min älskade gudotter så att det nästan tar sjukt men får som tur se henne på fredag på brors 19-års kalas. Har sovit en hel del hos Kasi och jag försöker med alla mina krafter att hållas borta från öroninflomation den här vintern och hittills har jag iallafall lyckats.
I väntan på bättre tider!


//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar