5 februari 2014

in another life, i would make you stay

Hej!
Här har varit lite tyst igen pga. många orsaker men en orsak är iallafall att jag har skrivit en massa prov och en annan orsak är för att jag varit halft sjuk med undertemperatur, sömnbrist, matlusten borta osvosv och idag är faktiskt första dagen som jag mår någolunda okej.

Veckoslutet gick åt kalas på lördag för att bror fyllde 19 och så hade jag piano esitys på söndag. Annors gjorde jag inte så mycket extra.
Skrev sista provet idag (tack gode gud för det)! Så var färdig från skolan 11 och körde  sedan Kasi till Kauppis. Kom hem och har hunnit med massor sedan dess. Har tränat, torkat damm och städat hela köket, dammsugat mitt rum, bytt lakan i sängen och tömt&fyllt diskmaskinen. Det är inte många dagar som det här händer så tror pap kommer bli glad när han kommer hem :-)




Kom just från duschen och ska nu ta något att äta och så blir det O.C. tittande. Har senare idag också pianotimme.

Ni ska ha de bra!

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar