11 februari 2014

and we all know it's never simple, never easy

Hej!
Har bildbrist som bäst men jag sökte istället fram en hel del bilder som är tagna i februari för 1 år sen. Huj vad allt har ändrats nu när man tänker efter.. Nåja men här är iallafall "några" bilder.

1. En av alla nologa vessabilder från skolan när jag hade öroninflommation i flera veckor i sträck och kunde inte vara med på jumppan
2. Feist med Olli

3. Blev utvalda att gå på skolmatstest med Kia
4. Festade med Linda hos Ludde

5. Var med i Runebergsmatinen med Madde
6. Fick lippuna som jag såå länge hade väntat på ♥
7. Josse fyllde 16! och samma dag (13.2) hade vi i skolan sportdag så vi åkte slalom hela dagen
8. Firade vändagen (i min bil) med Linda

9. Mera fest
10. Tränade inför skolhandbollsturneringen

11. Var "aktiva" tutorer med Kia
12. Väntade på taxi från Hindhår efter att ha firat Josses födis
 Efter skolan idag körde jag hem Iva och for sen via butiken före jag kom hem. Tränade och kom för en stund sen från duschen. Ska nu slöa framför datorn med O.C en stund och sen ringa mamma och försöka förstå mig på hur fan man ska göra kursval inför nästa år :-D 

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar