24 maj 2014

i remember it all too well

Hej, o längesen sist!
Provveckan är igång och har egentligen ingen aning hur det har gått. Men ganska så dåligt tror jag :-D Annors har jag varit med Josse, tränat och varit på länk en hel del, varit hos Sandra, haft pianotimme och annors också spelat, suttit i Coffee House med Iva o Madde och varit hos famo med kusinerna. På torsdag for mamma och styvpappa till Norge så har haft hela huset för mig själv sen dess. Igår hade jag finska prov och på kvällen kom vi med Josse ner hit och hon färgade mitt hår och så satt vi ute på terassen i flera timmar.

Idag har jag legat några timmar i solen o ska fortsätta med det nu. Blev inte många timmar sömn inatt så borde väl också ta o sova en stund i någoskede. Imoron är det flytt till pappa igen, pianoavslutning på dagen och religionsläsning på kvällen.




//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar