15 maj 2014

this is the kind of tired that sleep can't fix

Hej!
Här har det varit tyst en tid igen så jag tänkte berätta vad jag hållit på med under den här veckan. På måndag for jag efter skolan till mommo o äta. Hade extra pianotimme (igen) på kvällen, och hann före det träffa Josse en snabb sväng. När jag kom hem for jag också på länk. 


tisdag for jag efter skolan på kaffe med Madde och senare på kvällen träna jag och spela piano i flera timmar.
onsdag var jag i skolan som vanligt till 16 och hade efter det pianotimme. Kom hem direkt efter det och körde på kvällen till Sandra o satt där några timmar. 



Idag for jag efter skolan på en "snabb-kaffe" med Linda och kom för en stund sedan hem. Åt mat med styvpappa och ska snart fara iväg till stan för att träffa Iva och Josse. 
O imoron är det ju redan freeedag :-)

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar