5 juni 2014

maybe everything was meant to be this way

Hej!
På lördagen hade vi brors dimission hos mamma i Tirmo, så var där o hjälpte till med Josse. For därifrån 17 tiden och började grunda hos Iva med Kia, Josse, Olli, Madde, Ronja o Iva. Senare mot kvällen gick (!!) vi alla till Stensböle o var där hela natten. Somnade sött i min egen säng närmare 5 på moronen. Sådär annors så har jag haft det tråkiiit när jag int har någo ti göra på dagarna, väntar såå att få börja jobba på måndag! Har varit ute o hängt med Josse för det mesta.







Var idag på moronen till butiken med pappa och for sen på kaffe med Sandra. Väntar nu att alla ska sluta sina jobb o sen ska jag ut o träffa Olli, Kia o Josse. Morondagens planer är att köra ner till Tirmo o söka kameran så att jag får hit alla bilder från lördagens dimission. Stannar troligen där hela dagen och kommer opp till kvällen. Pappa far till Pellinge imoron så har kämppän för mig själv hela veckoslutet :-)

Ha de fint!

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar