6 juni 2014

you had me believing, and i didn't have strength for leaving

Hej!
Kom just ner till Tirmo för att sätta in kamerabilderna till datorn men mamma har tagit med min kamera ti Nokia, så dom bilderna får bli till en annan gång.

Tänkte istället skriva mitt throwback-inlägg från juni 2013 så att jag får det undan :-D så här kommer bilder från 1 år sen.

1. Efter avslutningen körde vi ner till Vesö med Madde o åt jordgubbar&glass o sovde en stund. 2. Gick ut grundskolan 3. Några dagar före skolan slutade 4. Avslutningsfest i Vålax

5, 6, 7 & 8. Fick se världens bästa Avicii i Hesa den 7 juni ♥

9. Sötaste gubarnet 10 & 11. Skön kväll hos Josse 12. Började jobba

13, 14 & 15. Spenderade midsommarn i Sandö med bästa porukkan 16. Så här såg jag ut för 1 år sen

17 & 18. Girls night out med Josse o Linda, o senare fest i Hamars 19. Tidig moron före jag for på jobb 20. Sleepover hos Olli

21, 22, 23 & 24. Kias 16-årsdag firades i Hindhår

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar