9 november 2014

just because i don't talk about it, doesn't mean i forget

Hej!
Har lite bilder som jag tänkte sätta in hit, och annors också berätta om mitt veckoslut. När jag kom hem från skolan på fredagen så for jag ut på länk med hundarna, åt mat och for sen till stan o träffa Josse. For senare till Kia, såg först en film och senare spela vi Alias en go stund med Josse, Olli o Kia. 
Igår inredde vi med mamma vår nya glas-terass, åt jättegod lövbiff och bada sen bastu. Senare for vi båda opp till stan och var hemma närmare 2 tiden. Idag har jag packat, varit på jobb och farsdagen till ära så for vi med pappa och bror o söka pizza. Närmare kvällen for jag o söka Kasi o var sen med honom en stund. Bestämde också att jag imoron sku fara dit o ta min keyboard me så sku vi "mixa" ihop nån biisi, o blir dit o sova sen. :-)






Hoppas ni får en bra start på veckan!

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar