2 november 2014

who needs guns to kill when you have words?

Hej!
Mina veckor sir nästan likadana ut vecka efter vecka, så dee väl orsaken att jag int ha orka skriva heltiden. Men har ialf några bra veckoslut bakom mig och gårdagen var också exakt det vad jag behövde. Började grunda hos Gusi 19 tiden och for sen vidare till Oldtown med Madde 23 tiden. Träffa några bekanta och satt bl.a. och prata och drack med faster i närmare 1h. For ditifrån när det stängde och somna sen hos pappa med Madde närmare 3 tiden. Så trots bulan i bakhuvu och den sjuka svanskotan, så had jag en bra kväll. Mera sånt :-)
Idag har jag mått dåligt, sitt på serier och varit på jobb. Kom för en stund sen hem och nu ska ja mysa me hundana en stund, gå i duschen och sen sova. 







Hoppas ni också had en bra halloween! Tack & gunatt :-)

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar