28 februari 2015

you're cold and i burn, i guess i'll never learn

Hej!
Veckan gick underligt långsamt, men det kanske också beror på att jag har full period. Har inte haft det på 1 år tror jag? Det enda "extra" som hände på hela veckan var att på onsdag kom nåt universitet till skolan och prata om deras skola. Har också varit på jobb som vanligt och så träffade jag Linda på torsdag efter lång paus igen.

Idag har jag hunnit med ganska mycket. Vaknade redan halv 10, åt moronmål och gick sedan ut och städade hela mopobilen. Jag både dammsugade och tvättade den utifrån så nu är den iallafall ren! Sedan for jag på en 1h länk med hundana o tvättade dem också då vi kom tillbaka. 16 tiden åt jag mat och såg sedan på One Tree Hill en stund. Gjorde sedan bananvåfflor åt mig som blev underligt goda, och lätta var de att laga.
Nuu ska jag småningom köra iväg till Sandra på kaffe. Någo andra planer för kvällen har jag int så vi får se vad som händer helt enkelt.




//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar