11 april 2015

long gone, and moved on

Hej!
Den här veckan har sett helt normal ut för min del. Har varit i skolan, jobbat, tränat och spelat piano. Madde fyllde också 18 på onsdagen. Igår var jag på kvällen med Josse o si den nyaste Fast&Furious. Älskar dom föregående, och har sett alla 2-3 gånger. 7:an var också jättejätte bra, så jag rekommenderar att gå o se den om man inte gjort det ännu! :-)
Har också helt och hållet glömt bort att berätta om resan vi har planerat med flickorna. Den 30 juli far vi iväg med Josse, Iva, Kia, Madde & Olli till underbara Turkiet och är borta 1 vecka. VÄNTARVÄNTARVÄNTAR!

Idag vaknade jag halv 11 och åt sedan moronmål framför One Tree Hill. For sen iväg på länk, och nu under dagen har jag varit till butiken och fixat mat åt mig. Ikväll ska jag iväg till Carpo med ett gäng, och får si vad som händer sen. Imoron blir det jobb och flytt till mamma igen.




Ha de bra!

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar