30 augusti 2015

some are lost in the fire, some are built from it

Hej!
Allt har rullat på som vanligt med tråkiga skoldagar, träning och där emellan träff med vänner här o där. På fredagen åkte vi iväg med en kurs i skolan till en nationalpark i Kouvola och vandrade hela dagen i ösregnet. Mot kvällen bergsklättrade jag också ner för ett 50m (!) högt berg. Kom hem därifrån redan på fredag kväll.
På lördagen sov jag länge och åt moronmål/brunch med pappa och hans flickvän. Sedan åkte jag och småshoppade och kom sedan hem för att göra mat. På kvällen satt vi först ett gäng hos Josse och grundade och for sedan ner till Benitas. En helt bra kväll, hittade hem nångång närmare halv 3.
Idag har jag varit halvdöd, packat, suttit hos Josse och flyttat till mamma igen. När jag kom ner hit så började vi direkt att flytta mina möbler och saker till bastun, vart jag nu har flyttat in. 
Nuu är klockan tusen så ska nog börja söka mig mot sängen. Gunatt på er!





//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar