14 februari 2016

be a warrior, not a worrier

Hej!

Min vecka har sett ganska så normal ut. På måndagen hade jag inget prov så var ledig hela dagen. Hade lovat mamma att tvätta fönstren så gjorde det på dagen och så var jag ute med hundarna. På kvällen for jag ännu på träning. På tisdagen skrev jag på moronen ett geografiprov och for sedan till Kia. Senare på dagen hade jag pianotimme och for efter det rakt hem. På kvällen bokade vi också bussbiljetter till Vasa åt mig. Så far den 25 februari iväg och hälsa på bror som bor där. På onsdagen var jag på moronen på crossfit med skolan. For efter det igen till Kia och hann också träffa Josse på dagen. På torsdagen var jag på moronen i skolan och fick ut ett prov, for sedan till Famo och var där några timmar. Senare på dagen hade vi penkkis-möte i skolan. Senare på kvällen hann jag också träna. 

fredagen skrev jag modda textkompetensen som inte ser ut att ha gått så hemskt bra. På kvällen var vi med Kia & Hanna o grunda hos Olli före vi alla fyra for iväg till Helsingfors. Igen en jätterolig och lyckad kväll! Igår, på lördagen fyllde världens bästa Josse 19 år, så for igår på kvällen ut en sväng för att fira henne. Var hemma 3 tiden. Idag, på söndagen vaknade jag vid 11 och har just ätit moronmål, ska snart börja packa då jag flyttar till pappa idag. Ska också hinna på jobb idag. 












Ha en bra söndag, och en bra start på veckan!

//soffie.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar