22 februari 2016

the easiest thing to do is to give up

  
Hej!
En vecka har gått igen. Förra veckans måndag skrev jag engelska hörförståelsen, medan jag på tisdag igen var ledig. På onsdag var jag i skolan hela dagen och övade inför penkkis. På kvällen kom Kia och Stenbäck hit och grunda och for sen till baren. Kom hem nångång 2-3 tiden och hann sova några timmar före vi sku upp igen vid 7. Öppnade skumppan direkt och gick sen till skolan till 8. Hela penkkis-programmet gick överlag bra. Hela dagen var jätterolig och kryssningen var också jättelyckad.

Pappa och hans flickvän for iväg till Vasa på lördagen så har hela lägenheten för mig själv ända till torsdagen. På lördag kom Kia och Ludde hit och grunda före vi for ut. En helt okej kväll. Igår kom Kia hit på kvällen och se en film och jag somnade sedan ganska tidigt. Idag vaknade jag tidigt och har läst rella flera timmar, lagat mat och ska snart iväg på träning. Imoron ska jag träffa Linda och på pianotimme, och på torsdag far jag iväg till Vasa och är där hela veckoslutet.









//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar