6 mars 2016

only heaven knows

Hej!
Blev en hel del ändrade planer sen ändå. Skulle ju iväg till Vasa förra veckans torsdag och vara där hela veckoslutet men det blev inte av. Blev anställd på en annan jobbplats, så jag hamnade jobba hela förra veckoslutet istället. Förstås bra med ett till jobb! Så får ta Vasa en annan gång när jag är ledig. Har sedan dess jobbat ganska mycket på nya jobbet och så var jag också vikarie på min gamla lågstadieskola i 3 dagar. Annors har jag gjort det vanliga. Tränat, träffat Kasi efter en lång paus, läst på skrivningarna, spelat piano, jobbat, skrivit Rella-övningsprovet och tagit hand om hundarna på mina lediga dagar. 
Igår träffade jag först Ludde efter jobbet och for sen o söka Kia när hon slutade sitt jobb. For via henne sen till Rafael’s o sitta en stund. Var hemma vid 3 tiden. Idag har jag läst Rella och varit på jobb. Ska nu gå i duschen, se nån jakso av Arrow och sen sova.







Ha de bra!

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar