11 mars 2016

do me good and i'll do you better

Hej!
måndagen var jag hemma hela dagen med hundarna, läste rella och for på kvällen på träning. På tisdagen hade jag väckning redan före 7, for ut med hundarna och for sen till 10 till skolan för att få ut rella-övningsprovet som gick underligt bra! Hade pianotimme senare på dagen och kom sen hem o läsa igen.

onsdagen började jag vikariera i en annan lågstadieskola, och ska vara där ännu 2 veckor. När ”skoldagen” var slut på onsdagen for jag ännu efter det till mitt jobb i Sibbo o sen på kvällen på träning. Igår, på torsdagen var jag på dagen på jobb. For på kvällen till Kia o läsa rella i några timmar. Idag, på fredagen har jag varit på jobb, slutade 13 o kom sen direkt hem. Har läst igen en stund o ska snart laga mat åt mig. Kvällens- och veckoslutsplanerna är öppna, så får se vad jag hittar på. 







Ha ett bra veckoslut!

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar