22 mars 2016

can't face it, can't erase it

Hej!
Hela förra veckan bestod mestadels av studentskrivningar (måndag, onsdag & fredag) och dom andra dagarna var jag o vikariera (tisdag & torsdag). Har också mellan skrivningarna och vikarierande jobbat som en dåre pga. att jag har 3 jobb på G just nu. Så sådär hemskt mycket extra tid för annat har jag inte haft. På fredagen blev det Helsingfors med Kia för att fira att våra studentskrivningar är över (!!) Lyckad kväll och natt. Både lördag och söndag hade jag kvällstur så mycket annat hann jag inte göra under dom dagarna.

Igår, på måndagen var jag och vikariera och for på kvällen o träna. Idag, på tisdagen var jag igen o vikariera och hade sen pianotimme. Har nu bara luggit hemma en stund o ska snart träffa Kia. Imoron och på torsdag är jag ännu o vikariera, sen får vi se hur det blir med det jobbet. Påsk blir det ju också!  










Ha det så bra!

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar