14 april 2016

alla har ett kapitel som de inte läser högt

Hej!
Den här veckan har gått super snabbt enligt mig. Har varit hela veckan igen o vikarierat, och får ännu fortsätta med det iallafall några veckor. Så på måndag var jag på jobb till 15, kom sedan hem o åt snabbt före jag for o träna. På tisdagen var jag på jobb till 14 o for sen på pianolektion. På kvällen storstädade jag mitt rum o somnade sedan ganska tidigt.

Igår, på onsdagen hade jag jobb x2. Var 9-13 o vikariera och for sen till Sibbo. När jag kom tillbaka till Borgå for jag till Kia på kaffe o därifrån for vi båda till Ludde en sväng. Senare mot kvällen var jag ut o gå med styvmamma i över 1h. Idag, på torsdagen var jag på jobb igen till 13. Träffade Kia en sväng före hon for på jobb. Kom sen hem o äta och gick sen över till Famo o satt där nån timme o pratade. Nu är planerna att fara iväg o träna en sväng. 





För en gångs skull har jag faktiskt planer för veckoslutet! Imoron, på fredag är jag på jobb till 13. Ska sen 15 tiden till frissan och försöka få ordning på mitt hår då det fortfarande är ett ända kaos. Efter det ska jag söka bror från Dickursby då han kommer till Borgå över veckoslutet. Närmare kvällen har jag bestämt träff med Madde nånstans. På lördag far vi in till Helsingfors med pappa och styvmamma o kanske shoppa nånting (?) och på kvällen ska jag på abirnas Ohi-On lokalfest.

Ha en bra fortsättning på veckan!

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar