10 april 2016

better days are near, and hope is so much stronger than fear


Hej!
Vad har hänt sedan senast då? Har varit av o an sjuk så har luggit mycket hemma o försökt bli frisk. Förra veckans fredag var jag på jobb som vanligt, for efter jobbet till Kia o äta då hon had fixa ihop en brunch. På lördagen for jag på kvällen till Paahtimo med Madde & Iva. Satt där ganska länge o prata om allt möjligt. Förra veckans söndag hann jag inte med så mycket annat än att jag var på jobb x2.

Både på måndagen o tisdagen var jag på jobb o kom båda dagarna direkt hem o hällde i mig mängder med te o burana för att bli friskare. På onsdagen var jag på jobb x3 så var ganska slut när jag kom hem runt 23. På torsdagen vaknade jag med stegring så skippade jobbet o blev hemma o vila istället. Senare på dagen for jag till Kia o fortsatte planera vårt mellanår. På fredagen var jag på jobb och for sen till min kusin för att ge hennes födispresent när hon fyllde 13 år. For sen till Josse för att färga mitt hår tillbaka till ljust – vilket inte riktigt lyckades :-D det blev, eller det ÄR kaos. Har bokat tid till frissan till nästa vecka så hoppas det löser sig.

Igår, på lördagen flyttade jag till pappa igen. Före jag for iväg på kvällstur var jag via faster på kaffe o söka några saker. Kom hem från jobbet runt 23:30. Drack sen några glas skumppa med styvmamma o vi for sen ut för att träffa pappa. Var hemma i egen säng runt 3 inatt. Idag, på söndagen vaknade jag runt 10 och åt för en stund sedan moronmål. Dagens planer är jobb x2.





Ha de bra!

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar