5 april 2017

don't be bitter, be better

Hej!
Såå flög dagarna iväg igen och jag har hunnit med en hel del. Förra veckan var jag på jobb som vanligt, tränade och träffade både min famo och faster. Förra lördagen sökte jag Josse hemifrån så drack vi först skumppa här hos mig och for sedan ut en sväng. Jätte rolig kväll & natt! På söndagen var jag mestadels hemma och träffade Madde en snabb sväng på dagen. På kvällen gick jag över till Kias och skypeade med folk från Grekland och planerade sommaren lite mera osv. Både på måndagen och igår har jag varit i bilskolan och haft både teori- och körtimme. Annars så har jag blivit lite småsjuk, sökt in till skolor och fösökt läsa lite på inträdesprov, tränat, städat och igår kväll träffade jag Hanna, Kia och Emilia.

Resten av veckan ska jag o vikariera, och imoron på kvällen ska jag på min kusins 14- årskalas. På lördagen är planen att köra till Åbo o fira Madde då hon fyller 20. Får bara hoppas jag är helt frisk tills dess. 

Har varit urusel med bilder, så ni får istället en bild som är tagen för typ 2 år sen.


Ha de bra!

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar