24 mars 2017

they either inspire you, or drain you

Hej!
En vecka kom o gick igen. Förra lördagen satt vi hos Ludde ett gäng och så blev det en ganska spontan utgång nångång närmare 1-2 tiden och hittade hem där runt 4 tiden. Helt rolig kväll, och mådde t.o.m. helt okej nästa dag. Var ledig på måndagen så träffade Josse, o hängde med henne i några timmar. Annars så har jag mest jobbat och tränat under veckan som vanligt, och på tisdagen åt jag lunch med mamma i stan.

Idag vaknade jag vid 9, åt moronmål och gick ut med hundarna. Nu tänkt jag snart äta och sen fara ut o springa. Är på jobb idag hela kvällen och imoron på moronen/dagen såå har int så stora planer för veckoslutet annat än att jag imoron efter jobbet sku träffa Madde. 




Ha ett bra veckoslut!

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar