17 mars 2017

don't care if my fingers get burned, not waiting for the tables to turn

Hej!

Veckan har väl sett ut precis som alla andra veckor. På måndagen träffade jag ju Linda som jag skrev om i förra inlägget och så var jag på jobb hela kvällen. Tisdagen & onsdagen såg båda likadana ut. Gick ut med hundarna på moronen, tränade och for iväg på jobb. På tisdagen hann jag ännu före jobbet fara en sväng via Madde på kaffe. Igår, på torsdagen for jag o handla med mamma på moronen, träffade Josse på dagen och på kvällen var jag på jobb. Idag vaknade jag 9 och gick ut med hundarna. Städade sen hela huset med mamma och åt för en stund sen. Är ledig hela (!!) veckoslutet, vilket typ int hänt på hundra år. Har inga planer så får väl si vad jag hittar på.





Ha ett bra veckoslut!

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar