12 mars 2017

time heals nothing, unless you move along with it

Hej!

Här blev visst tyst igen en stund, mina dagar ser ganska likadana ut så har int så myky att skriva om. Har jobbat, tränat, träffat vänner så ofta som jag hunnit och orkat, varit sjuk och sett på serier. Så där i ett nötskal. På fredagen sökte jag min bror från tåget och så for vi båda till mommo & mofa o äta på dagen. Var på jobb 17-23 och träffade sen ännu efter de Jontte en sväng. Igår, på lördagen blev det bandyfinal för hela slanten. Började hos oss 14 tiden och gick sen till matchen nångång närmare 17. Efter matchen for jag hem o duscha och sen sprang jag över till Kias där vi fortsatt grunda till 23. For sen till baren och var hemma 5 tiden. Rolig dag och natt! Idag har jag packat och kört ner till mamma. Var ute med hundana på dagen och satt just i både hår- och ansiktsmask och gick i bastun. Resten av kvällen ska jag nog bara si serier och troligtvis somna tidigt.







Imoron är planen att träffa Linda o sen har jag jobb hela kvällen.
Ha en bra start på veckan!

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar