28 februari 2017

we're only as blind as we want to be

Hej!
For ju som sagt på fredagen efter jobbet iväg till Åbo med Madde. Vi hade faktiskt skit roligt hela veckoslutet och jag har också tagit några bilder (som aldrig annars händer) såå på alla vis lyckat. Blev en hel del utgång och på fredagen var vi också ute o äta. På lördagen vaknade vi efter 11, åt moronmål, tog en tupplur igen och nångång efter 16 for vi ut o gå en stund och stannade också på kaffe. Senare sökte vi Hanna från jobbet och så for vi alla tre ut och var hemma nångång efter 4 om jag minns rätt. På söndagen packade vi och så körde vi hem. Jag hade också kvällstur då.

Igår var jag ledig så 11 tiden mötte jag upp Josse vid Thai Street och tog med takeaway till henne. Satt sen där några timmar och åt o såg på tv. Kom sen hem o städade hela kämppän, och låg typ hemma hela kvällen. Har ända sedan igår varit illamående, och tycks vara det idag ännu.. men ska försöka orka på jobb ändå. 





Ha de bra!

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar