12 februari 2017

you have to break, so you can be fearless

Hej!
Veckoslutet blev ganska lugnt, men har för engångsskull tagit lite bilder så tänkte skriva vad jag hållit på med. På fredagen for vi som sagt med Lena o si Fifty Shades Darker – myycket bättre än första filmen enligt mig. Efter filmen for vi till Rafael’s och satt där några timmar, Jontte och Dena kom dit också efter en stund. Igår, på lördagen åt jag moronmål i sängen, var ut o gå en stund och på dagen körde jag till Josse för att träffa hennes hund som var SÅ söt! Dör. Körde sen hem o äta och såg på serier nån timme före jag på kvällen for på en till Paahtimo med Jontte. Idag for vi 11 tiden med pappa & Lena in till Helsingfors då dom sku till XXL. Kom ganska snabbt hemåt därifrån och körde sen ner till mamma. Åt mat här och har nu städat och ändrat mitt rum i typ 2h. Senare idag tänkt jag gå i bastun, och sen säkert si nån film.









//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar