10 februari 2017

you say you're okay, but you're not fine at all

Hej!
Veckan har sett ganska normal ut för min del. Har tränat på dagarna och varit på jobb på kvällarna. Har några dagar kört ner till mamma och gått ut med hundarna på dagen, och så har jag börjat si på nya Paradise Hotel. Igår efter jobbet for jag ner till Ludde och senare såg jag ännu en skräckfilm med pappa & Lena. Idag vaknade jag redan lite efter 8. Har jobb idag från 11-16 men tänkt före de hinna ut o springa en sväng. Senare på kvällen ska ja o si nya Fifty Shades Darker med Lena, och sen sku vi väl hitta på nånting efter de. Är ledig både lördag & söndag (!!) så ska imoron köra till Josse och hälsa på hennes hund som hon sökte på onsdag. Annors ser mitt veckoslut ganska så öppet ut.


Ha ett bra veckoslut!

//sofie. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar