19 februari 2017

let everything go, that doesn't want to stay

Hej!
Veckan var ganska normal för min del. Tränade och var på jobb som vanligt. På fredag var jag ledig så förde på moronen bilen o fixas (igen) och på dagen var jag till läkaren. For efter läkaren till mommo & mofa o äta och kom sen hem. Senare fixade jag mig och for till pappa då de hade vinkväll där med bl.a. Lena och min faster. For ännu en sväng ut med dom, men kom hem ganska tidigt. Igår, på lördagen körde jag mamma & Pasi till båten och kom sen hit med Madde. Drack kaffe och var sedan ute med hundarna. Är ju som sagt hundvakt, så var bara hemma hela kvällen. Fixade tortilla åt mig, tränade, tog en lång dusch och såg på serier typ hela kvällen. Idag vaknade jag redan vid 7:30, for ut med hundarna och åt sen moronmål. Nu tänkt ja snart fara o springa och lite senare ska jag till stan en sväng. 




Är ledig hela nästa vecka då det är sportlov. Har int så hemskt stora planer annat än att har planerat att färga mitt hår och på onsdag har jag mellanskedets teori- och körtimme.

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar