6 februari 2017

and the hardest part of living, is just taking breaths to stay

Hej!
Helt för längesen sen jag skrev.. min dator tiltta totalt för några veckor sen så därför har här blivit tyst. Har fått datorn fixad nu, så tänkte att jag sku skriva en liten update vad jag hållit på med. Ungefär samtidigt som min dator for sönder, så for också min bil sönder.. :D så har också haft den på huolto.

Annors har jag jobbat på som vanligt, tränat ganska så regelbundet varje dag, hängt med Josse, träffat Madde då hon kom hem från Åbo några dagar och träffat Kasi då han hade ledigt från milin. Har också suttit i Paahtimo, spelat beerpong hos Kia, Hanna & Olli, varit i Öronkliniken på kontroll och tittat in hos både famo och mommo&mofa.

Förra fredagen gick jag över till Kias (vi bor typ grannar) och skypeade med vår manager från Kos. Planerade bl.a. sommaren – planerna ser bra ut för tillfället! Senare på fredagen kom Jontte & Ludde till mig o spela drickspel och runt 2 fortsatte de sedan vidare, medan jag blev hemma o sova. På lördagen for jag och köpa en födispresent med Sandra, och hon kom sedan hit på kaffe. Var sen på jobb från 17-23. Igår, på söndagen var jag också på jobb från 12-17 och kom sen hem och fira både Kevin & Lena då de hade födelsedag tidigare i veckan. På kvällen såg jag på serier och for ganska tidigt o sova.

Idag vaknade jag 9 och for sen ner till mamma o gick ut med hundarna. Tränade efter det och såg sedan på serier. Nu kom jag just tillbaka till pappa, ska äta nånting och 17 tiden sku jag träffa Johanna efter en jättelång tid. Ska bli roligt att se henne!










Hoppas ni får en bra vecka!

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar