11 maj 2017

part of me still loves, more of me doesn't

Hej!
En vecka sen sist igen. Skrev förra veckan mitt sista inträdesprov och träffade också Kos-gänget flera gånger. Efter många om och men fick vi till sist bokat allting, såå vi åker om mindre än 1 månad (!!). Vi stannar först 4 dagar i Bodrum och tar sedan båten över till Kos och kommer sedan jobba där hela sommaren. Är taggad till tuuusen!

Förra veckoslutet var jag på jobb hela fredagen. På lördagen körde jag ner till mamma o åt där och senare på kvällen träffade jag Josse och for till terassen. Blev sedan ännu en lite spontan utgång. På söndagen for jag med Lena o se Enrique Iglesias på Hartwall arenan. Bra keikka och vi hade också jätte bra platser. Den här veckan har sett ganska normal ut. Har varit på jobb o tränat varje dag, sett på lätkä med pappa och var också en kväll ner till Madde på kaffe. Igår var jag också på jobb o for sen efter de med hela Kos-porukkan till Itis o shoppa.

Idag vaknade jag 9 och for direkt ut o springa. Har just ätit moronmål o ska nu bara ta de lugnt ända tills jag ska på jobb. Är ledig hela veckoslutet men har inga desto större planer annat än att fira morsdan på söndag med hela mammas släkt.



Ha de bra!

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar