2 maj 2017

we ignore truths, for temporary happiness

Hej!
Veckoslutet for snabbt som vanligt. På lördag hjälpte jag mamma att baka munkar på dagen o mot kvällen flyttade jag till pappa igen. På kvällen for jag med Jontte till Ludde o spela monopol. De ju ett spel som typ aldrig tar slut, så var hemma först närmare 1 tiden på natten. På söndag gick jag över till Kias vid 14 tiden. Vi fixade en enooorm brunch och började sedan Vappen-firandet där. Runt 19 tog vi taxi till Ludde där vi bl.a. spelade beerpong o andra drickspel. Nångång efter 22 for vi sen med Hanna o Kia till baren. Helt rolig kväll, men drog därifrån ”redan” före 2. Tog taxi med Jontte tillbaks till Ludde och somnade sedan på hans soffa runt 3 tiden. Igår, på måndagen vaknade vi relativt tidigt och jag körde sen hem o duscha. Mötte upp Kia, Hanna och några andra 13 tiden och for till terassen. Kom sen hem vid 16 och tittade på serier typ hela kvällen.

Idag vaknade jag lite efter 8 och for direkt ut o springa. Åt sedan för första gången den här våren moronmål på balkongen. Har nu städat lite o måst väl nu ta o läsa lite på inträdesprov. Senare idag ska jag träffa Grekland-gänget och planera sommaren. De ju typ 1 månad tills vi åker (!!). 




//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar