12 december 2012

cause i'm trying so hard to hide, everything that is inside

Hej!
Åter en hemsk, trög o äcklig dag idag. O javet ganska många av mina inlägg har nu börjat såhär men de e nu bara så. E trött helatiden o orkar nu sen just o just med någo extra. 

Nåjå men släpa mig iallafall till skolan idag o sluta sen 15. Tänkt att jag sku ta det rigit lugnt sen efter o bara gå hem o sova eller någo men nej hk läraren var av annan åsikt. Hon hutta in mig i nån rändöms bil som förde mig till gamlastan o sa att ja sku gå in i ett hus o träffa nån där. Va helt confused o förstod int någo, men sen när jag då kommer in hittar ja Laura från samma tillvalsmussa o så berätta hon då att om ungefär 10 min ska vi uppträda me nån sång för fransmän. wtf
Nåjå, visa sig sen då att dom filma hela juttun o de sänds om typ 1-2 veckor på Frankrikes största tv-kanal, så att rikit najs o fick pengar för det också!

Nåjå men efter det gick jag sen en snabb sväng via stan, butiken med mamma o kom sen hem o har nu hunnit paketera några julklappar o så kom Kasi hit. Sluiba nu bara o såg på tv o såntdär. Gick sen o träffa Linda o Doan o kom sen hem just. O Lucia imoron i skolan ännu på köpet. ää fml.




Nåja nu äta någo smått o sen i säng med mig, gunatt! 

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar