10 december 2012

you wouldn't believe me if i told you, so i decided to be quiet instead

Hej!
En hemsk o äcklig måndag idag då. E ännu faaaaans trött efter Sverige eftersom jag då sov på dagen igår så fick jag ju surprise surprise ingen sömn alls igår på kvällen. Så det sluta med att jag låg vaken halva natten o såg på tv o somna sen till sist med tvn på nångång efter 3. 
Så hela dagen idag då ha gått ut på att vara trött, hungri o allmänt bara slö. Bonus var ju sen ännu det att efter skolan had vi med mussan o draman esitys i lilla kyrkan så har sluta först lite efter 19 idag.. hmpfff
Kom hem iallafall efter det o åt o for sen ännu o träffa Josse o Doan en sväng o sen ännu före jag kom hem gick jag via subin med Kasi.
Nu ska jag iallafall försöka fara o sova men måst väl ännu före det tjika någo skoljuttun. Äää orkaorka jo. 


//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar