23 december 2012

in a way you fixed me, but somehow you also broke me

Hej!
Jävligt skit bloggning nu igen men har nu varit hos pappa hela veckan så det e nu once again min förklaring. Har int hänt någo extra egentligen.. had då igår julfest med draman o tillvalsmussan som gick helt bra. Had sen ännu efter det med niorna dans i jumppasalen där vi nu dansa alla världens olika danser. Dagen sluta sen med gröt o släpa sen min keyboard tibaks hem med Madde o for sen därifrån till stan.
Gick sen till Rosso då med Josse, Sandra, Kia o Madde. Doan o Kasi kom dit sen också senare.
Kom sen hem till pappa o åt julmat med honom o hans flickvän o broidin då. O for sen till Kasi o var där paren timmar o for sen därifrån till Josse där vi spendera resten av kvällen. Kom hem nångång efter tolv o somna sen typ med samma.
Idag har det int hänt mycke. Vakna nångång där vid ett. Åt sen gröt till moronmål o var sen mör framför tvn med broidin ganska så många timmar. Släpa mig nu sen endå till duschen o gick sen till stan o träffa Sandra, Kia, Jontte o Eme o sen ännu senare for jag på kaffe med Olli. Kom hem en sväng o spela Sims som jag int har gjort på säkert 1 år? o så kom Linda hit sen o så for vi sen ännu ut en sväng med Olli.
Nu for Linda just hem o jag tänkt förtsätta spela lite Sims o dricka min glögg o grattis ti er som orka läsa allt dehär!
O nuu till sist några instagram bilder från veckan >




5 days until* !!!!



Har ganska så fullt upp imoron men ska till mamma imoron såå hinner kanske blogga i någo skede.
pussgunatt!
 
//soffie.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar