9 januari 2013

i'm not living, i'm just surviving

Hej!
Kan hända att dehär int ser ut som det ska nu. Men ja bloggar från ipaden så de e väl min förklaring. Ja e trött som faaaaan igen men ska väl ändå dra mig ut ialf o träffa Sandra som fyller 17 idag! Grattiiiis ännu! <3 data-blogger-escaped-annat="" data-blogger-escaped-br="" data-blogger-escaped-de="" data-blogger-escaped-efter="" data-blogger-escaped-hem="" data-blogger-escaped-int="" data-blogger-escaped-ja="" data-blogger-escaped-kommer="" data-blogger-escaped-me="" data-blogger-escaped-om="" data-blogger-escaped-s="" data-blogger-escaped-samma="" data-blogger-escaped-tibaks.="">
Men jo, dom två första praodagarna ha vari helt okej men int alls de som ja vänta mig. Men mestadels no roligt o så finns de ju också såna stunder där man bara sku vila sjunka ner o dö. Positiva jag här igen. Så har jag ju också haft två körlektioner o har int ännu lyckats köra på nån så de e ju bra. Men nuu ska jag vara tyst så skriver jag kanske ännu idag om ja orkar.

//soffie.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar