6 januari 2013

utmanad

Nåja, tack Kia får man väl bara säga.... hmpf nåjå jag ska fösöka mitt bästa.

1. Varenda en som blivit utmanad måste skriva 11 saker om dem själva
2. Man måste också svara utmanarens frågor
3. Utmanade måste hitta på 11 frågor till den som den utmanar
4. Utmanade måste sedan välja 11 bloggare som har mindre än 200 följare och utmana dem
5. Sedan måste du berätta till dem du utmanat
6. Man får inte utmana tillbaka 

11 saker om mig själv
1. borde egentligen vara född 1998, men föddes för tidigt
2. älskar mjölk
3. spelar piano fö 9onde året
4. har hörselskada, 1 operation kvar
5. min musiksmak e ganska så blandad
6. jag älskar att sova
7. jag e rädd för all världens kräk, mest spindlar säkert
8. jag får snart mopokort!!!
9. om jag sku få ändra någo med mig själv sku de vara min längd
10. väntarväntarväntar till somarn!
11. har ganska så bra välit med min pappa


 
Utmanarens frågor
1. Något du hatar? - mobbning, folk som sviker
2. Något som gör dig extra glad? - musiiiiiik o kaverina
3. Medeltal i skolan? - 7,9
4. Favorit mat? - ganska så myky men säkert någo med höna?
5. Något du sir fram emot i 2013? - somarn! o utomlandsresan med Josse o resten om den blir till någo
6. Nyårslöften? - jag lova int någo för jag e dålig på att hålla nyårlöften, eller bara någo småa juttun för mig själv
7. Självförtroende på en skala från 1-10? - 6
8. Favoritartist/band? - Avicii, Avenged Sevenfold, Linkinpark, Swedish House Mafia, Skrillex o mykymykymyky mera
9. Bästa minnet nånsin? - säkert turkiet med Madde o Weekend Festival
10. Favorit bloggare och varför? - har konstit nog int nån favorit, läser all världens olika bloggar
11. Hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord? - snäll, utåtriktad, omtänksam

O jag utmanar Linda S ! o alla andra då som vill göra det här

Mina frågor
1. Bästa årstid o varför?
2. Något du väntar på?
3. Myskväll hemma eller fest?
4. Något du är "addicted" till?
5. Det bästa med dig själv?
6. Bästa film?
7. Något du är nöjd över?
8. Varför började du blogga?
9. Något du hatar?
10. Något bra&dåligt som hände 2012?
11. Bästa sången just nu?

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar