6 januari 2013

that's somewhere to go but the world is moving slow, i was born for the fast life

Hej!
O jestas der var längesen jag skrev. Men skyller nu once again på att jag har varit hos pappa.
Myky har nu int hänt heller.. firade min födis med dom bästa på nyåret ner i Vessö hos Madde o tog sen närmare 23 tiden oss med taxi till stan. Var där till närmare 1-2? o for sen därifrån till Doan o blev sen där o sova. 
När jag sen nästa dag vaknade var mina byxor sönder o mitt knä var grönt.. så ett oförglömligt nyår blev det iallafall. Knä e ännu grönt men månne det int snart blir bättre.
Sen har jag varit en hel del med Josse, Olli o Doan, äntligen blivit gödkänd i teoriprovet o varit o runda med Leo.
Igår bestämd vi sen oss med Linda, Tumppi, Kasi o Tobbe att fara till Kullo på en fest. Så for dit o sen i någo skede blev alla uthuttade o fixa sen på någo konstit sätt kyyti till stan. For därifrån sen till Drägsby på efterfest o kom sen tillsammans med Linda, Kasi, Tobbe o Patte med Leos kyyti hem nångång mellan 4-5? 
Idag har jag bara varit slö o gjort ingenting. Varit i stan me Olli o Kia o sådä, int någo destomer. 
















Ijah o prao nu 2 veckor framåt. sköntsköntskönt!
 
//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar