14 april 2013

i take a deep breath everytime i pass your door, i know you're there but i can't see you anymore and that's the reason you're in the dark, i've been a stranger ever since we fell apart

Hej!
Nu har det då återigen gått en veckan sen jag skrev senast. Myky har nu int hänt. Ganska normal vecka med en hel del roligt men också en hel del mindre roligt som hänt. Varit i skolan, sovit en massa på dagen, o varit ganska så myky med Kasi. På fredagen for jag med Eme till Ludde o tjiga bara en film o tog det semi lugnt. For sen närmare halv 2 o söka Kasi från Tjusterby o förd sen honom till Hamars o var nu sen där en stund. For sen till honom o sova.

For igår o äta med Madde o Linda o fira då Maddes födis på sama. Kvällen blev sen ganska så misslyckad till slut med hitta sen hem 3-4 tiden (?) 
Idag har jag ingen aning om någo planer. Vet bara att jag ska träffa Josse som jag int har sett på evigheter. 
Bilder från veckan >


 
//soffie.

2 kommentarer:

  1. Huså misslyckad o; elr händ dii ngå?

    SvaraRadera
    Svar
    1. nää int nu någo paha int, men allt världens onödit händ:D

      Radera