27 april 2013

there's still time to change the road you're on





Hej!
Fick öronblödning mitt i natten igår så dit for nu typ hela min natt sen. Att springa opp o ner o fixa o försöka att få det att sluta blöda o sluta värka. Somna sen till sist halvsittande nångång mellan 3-4. Så var helt död när jag vaknade halv 8 o fick sen stressa till skolan. ijesijes. 
Skrev nationella mattaprovet 8-10 o had sen från 10-11/12 staffettkarnevals uttagningar som gick åt helvete. 
Sluta sen 12 o for hem o duscha o äta. Efter det har nu dagen rullat på. For nångång 19-20 tiden till Ira med Olli o se en film o for sen efter det o träffa Josse o Kia o sen ännu senare Ludde. Körde sen ner till Emsalö o träffa Madde o blev nu sen där o sitta o prata om allt världens. Var just en snabb sväng ännu före jag kom hem till gamlastan o träffa Sandra.
Där var nu typ allt om min fredag. Nu blir de tutidags för mig. 
Gunatt på er!

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar