1 april 2013

work hard, play hard

Hej!
Körde på fredagen ner till Tirmo med Kasi då o åt mat med mamma o släkten från hennes sida. For sen upp till stan tillbaks till kvällen o for sen senare o träffa Josse o var sen bara o runda tills klockan blev alldeles för mycket. 
 
På lördag träffa jag på dagen Linda o for sen senare med Madde till Doan dit också Kasi, Tobbe o Roppe var. Fira fredagen där o for sen 23 tiden ditifrån. Hela kvällen sluta sen semi dåligt men int kan man ju någo åt sånt int. Madde kom sen iallafall till mig o sova sen.
 
Igår for vi med Kasi o Linda till Ludde o satt dit hela kvällen. Helt rolig kväll sist o slutligen. Kasi kom sen o sova till mig o vi vakna nu idag nångång efter 13. Nu ska jag snart äta, sen duschen o sen försöka släpa mig ut. Har samhällsläraprov imoron också som borde läsas på.
 


//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar