6 mars 2014

ibland vill man bara bort från allt, alla tårar och allt som sårar

Hej!
Borde egentligen läsa på förhör och göra mycket viktigare saker men här sitter jag endå.. hur lyckas jag alltid. Ja, men iallafall så gjorde jag ju ett throwback inlägg om februari och fick en underlig tanke att jag skulle göra ett inlägg om mars också. Får se om det här blir en rutin med alla månader? Men anyways så lite bilder från mars 2013 -->


1. Slutade flera gånger tidigare från skolan med Kia pga. att vi var tutorer 2. Puppe 16 år!
3. I bussen påväg hem från skolhandbollsturnering i Karis 4. Slösade bort flera veckoslut med att vara på hjälppisläger med Madde och Kasi (jag lyckades ju aldrig bli färdig) :-D

5, 6, 7 & 8. Opererades för miljonte gången och var borta från skolan flera veckor i sträck

9. Fast jag 3 dagar efter operationen for iväg på fest till Vålax :-D 10. Familydinner
11. Påväg till skolan 12. Brors 18-års fest med Josse, Kasi & Tobbe

13. Ush vad jag saknar dig när jag just såg bilder och kom ihåg hur ofta vi var i Shell tillsammans :-( 14. Spenderade många veckoslut på mycket underliga platser med bl.a. Josse 15. Firade att påsklovet börjat med Kasi, Doan, Tobbe & Madde 16. Påväg på feist 
Nu ska jag försöka läsa lite och sedan sova. Det är ju fredaaag imorgon vilket betyder att jag börjar 11.35 och slutar 14.25. Ska till frissan också imorgon men andra veckoslutsplaner är inte fastställda ännu, så får si.

Ha de bra!

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar